Artykuły

Ekstremalny świat Red Bulla

Ekstremalny świat Red Bulla

Każdy na świecie wie, że Red Bull dodaje skrzydeł. Zresztą nieraz udowadniał to Adam Małysz, który logo producenta nosił na kasku przez większą część swojej kariery. Dziś Red Bull to Formuła 1, Rajd Dakar i wiele sportów ekstremalnych, ale też e-sport czy wydarzenia kulturalne. Jak jednak producent napoju energetycznego urósł do rangi organizatora prestiżowych zawodów i poważanego sponsora?

Jak przekuć sportowe emocje w zysk?

Jak przekuć sportowe emocje w zysk?

Marketing sportowy może zwiększyć rozpoznawalność marki i pomóc zdobyć nowe rynki zbytu przedstawicielom różnych branż. Przykłady firm OKNOPLAST, Nice Polska oraz Cinkciarz.pl wskazują, że sponsoring sprawdza się nawet w przypadku produktów, które nie budzą silnych emocji. Jaki jest więc przepis na przekucie sportowej pasji w realne zyski?

Sportowiec w biznesie

Sportowiec w biznesie

Wytrwałość, determinacja, pasja, umiejętność pracy zespołowej. Aby odnieść sukces w sporcie i w biznesie, potrzebny jest ten sam zestaw cech. Jednak nie każdy, kto świetnie radzi sobie podczas sportowej rywalizacji, potrafi uzyskać podobne rezultaty jako przedsiębiorca. Z pewnością przydatna jest odrobina szczęścia. A co poza tym?

Długodystansowcy

Długodystansowcy

O roli sponsora w życiu sportowców rozmawiamy z Robertem Korzeniowskim, najbardziej utytułowanym polskim olimpijczykiem, dziś dyrektorem ds. marketingu sportowego i komunikacji w firmie CCC.

Żużel  mamy w DNA

Żużel mamy w DNA

Żużel to sport, który wyzwala silne emocje i to właśnie z jego pomocą firma Duda Development zdecydowała się zbudować swój wizerunek. Jakie doświadczenia zebrała przez lata współpracy z zawodnikami i klubami? Czy wybór tej dziedziny sportu był właściwy?

Doping i skandale. Jak sportowcy tracili miliony od sponsorów, a sponsorzy wizerunek

Doping i skandale. Jak sportowcy tracili miliony od sponsorów, a sponsorzy wizerunek

Dużo łatwiej jest wejść na szczyt niż się na nim utrzymać. Jeden krok za daleko dla wielu oznaczał nie tylko upadek pod względem sportowym, ale nawet całkowite zakończenie kariery. Często dużo bardziej bolesne od porażki było zerwanie kontraktów sponsorskich i utrata milionów dolarów. Jednak czy afery dopingowe lub skandale obyczajowe mają rzeczywiście tak zgubny wpływ na współpracę sportowców z markami?

Bycie fit to nie moda, to styl życia… i biznes

Bycie fit to nie moda, to styl życia… i biznes

Polacy chcą być fit. Świadczą o tym stabilizujący się rynek fitness, rosnąca liczba klubów i prawie 3 miliony osób, które wylewają siódme poty na siłowniach lub podczas zajęć grupowych. Eksperci zgodnie potwierdzają: moda na fitness nie tylko nie mija, ale ma się bardzo dobrze.

Sport zawsze wygrywa w lotto

Sport zawsze wygrywa w lotto

Totalizator Sportowy od lat bierze udział w licznych projektach partnerskich i akcjach specjalnych na rzecz sportu i kultury. Spółka od samego początku swojego istnienia, czyli od ponad 63 lat, angażowała się w zadania, które obecnie zalicza się do działań z zakresu społecznej odpowiedzialności. Traktuje priorytetowo wspieranie rozwoju infrastruktury sportowej, do tego dołączyły również działania w obszarze kultury. Totalizator Sportowy jest prekursorem działań CSR wśród spółek Skarbu Państwa.

12 przykazań dla zawodnika i sponsora

12 przykazań dla zawodnika i sponsora

Sport dostarcza wspaniałych przeżyć i ogromnych emocji. Porywa tłumy, a stąd prosta droga do jego biznesowego aspektu. Z uwagi na swoją specyfikę staje się idealnym polem do działań marketingowych. Wartość sponsoringu sportowego w Polsce liczy się w setkach milionów złotych. Jest zatem o co grać!

Gra w emocje

Gra w emocje

Najlepiej sprzedają się emocje – a te niewątpliwie wzbudza sport. Występy ulubionej drużyny czy zawodnika rozpalają kibiców do czerwoności. Duży ładunek uczuciowy, jaki niosą za sobą wydarzenia sportowe, powoduje, że marketing jest ich nieodłączną częścią.

Z innowacją się nie spieszy

Z innowacją się nie spieszy

Firmy stawiające na innowacyjność powinny zdawać sobie sprawę, że „mentalność mikrofalówki” im nie pomoże. Niezbędna jest cierpliwość, jak również szereg odpowiednio przyjętych kryteriów. Jak zabrać się za pracę nad innowacyjnymi projektami i czego – oraz w jakim czasie – oczekiwać?

Jak NIE wdrażać innowacji

Jak NIE wdrażać innowacji

Wdrażanie innowacji to wyzwanie zarówno dla dużych rynkowych graczy, jak i małych podmiotów. Z jednej strony panuje przekonanie, że są one niezbędne dla przetrwania na rynku. Z drugiej – niemal codziennie obserwuje się, jak nowatorskie rozwiązania czy usługi grzęzną na kolejnych etapach prac.

Zostaw swój adres i jako pierwszy dowiedz się o nowym wydaniu magazynu